Melomar Grizzled Veteran D Yesterday at 2:36 AM 16 #301 Number Generated: Min: 1 Max: 30 Res: 20 lunch meat - link to roll glitter - link to roll item - link to roll
Luxona Grizzled Veteran D Yesterday at 5:37 PM 27 #302 Number Generated: Min: 1 Max: 30 Res: 7 Items: Markers - link to roll Broken Toys - link to roll Bugs - link to roll Glitter - link to roll item - link to roll
Items: Markers - link to roll Broken Toys - link to roll Bugs - link to roll Glitter - link to roll item - link to roll
Luxona Grizzled Veteran D Yesterday at 5:38 PM 33 #303 Number Generated: Min: 0 Max: 30 Res: 8 Items: Markers - link to roll Broken Toys - link to roll Bugs - link to roll Glitter - link to roll item - link to roll I goofed, Nym approved a re-roll! Last edited: Yesterday at 6:10 PM
Items: Markers - link to roll Broken Toys - link to roll Bugs - link to roll Glitter - link to roll item - link to roll I goofed, Nym approved a re-roll!
Luxona Grizzled Veteran D Yesterday at 6:11 PM 27 #304 Number Generated: Min: 1 Max: 30 Res: 11 Items: Markers - link to roll Broken Toys - link to roll Bugs - link to roll Glitter - link to roll item - link to roll
Items: Markers - link to roll Broken Toys - link to roll Bugs - link to roll Glitter - link to roll item - link to roll
Nym signed an NDA D Staff member Mod Yesterday at 7:55 PM 16 #305 Number Generated: Min: 1 Max: 30 Res: 27 Items: Glitter - link to roll item - link to roll item - link to roll
Nym signed an NDA D Staff member Mod Yesterday at 7:55 PM 17 #306 Number Generated: Min: 1 Max: 30 Res: 26 Items: Glitter - link to roll Broken Toys - link to roll item - link to roll
Nym signed an NDA D Staff member Mod Yesterday at 11:26 PM 22 #307 Number Generated: Min: 1 Max: 30 Res: 16 Items: Glitter x2 - link to roll | link to roll Broken Toys - link to roll item - link to roll
Nym signed an NDA D Staff member Mod Yesterday at 11:27 PM 22 #308 Number Generated: Min: 1 Max: 30 Res: 23 Items: Glitter x2 - link to roll | link to roll Broken Toys - link to roll item - link to roll